Prasa 2011-08-12
5

Magazyny luksusowe: “Zwierciadło” zyskało najwięcej, a “Sukces” dalej traci

Spadki dotknęły w maju br. większość lifestylowych i shoppingowych magazynów dla kobiet, najwięcej stracił tradycyjnie “Sukces”. Na przeciwnym biegunie znalazło się “Zwierciadło”.

Na podium w maju br. znalazły się te same tytuły co miesiąc wcześniej. Liderem był “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 242 664 egz., po wzroście o 7,16 proc. - pokazują opracowane przez Wirtualnemedia.pl dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Kolejne dwa tytuły zanotowały spadki: shoppingowe “Avanti” (Agora) miało wynik niższy o 1,27 proc. i jego sprzedaż w maju br. wyniosła 179 148 egz., a lifestylowy “Joy” (Marquard Media Polska) sprzedał się w nakładzie 125 063 egz., notując spadek o 13,57 proc.

Największym spadkiem dotknięty został - kolejny miesiąc z rzędu - zajmujący ostatnie miejsce “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego wynik zmalał o 34,82 proc. do 13 164 egz.

Zadowolone może być natomiast Wydawnictwo Zwierciadło. Jego flagowy tytuł - miesięcznik “Zwierciadło” - rośnie najdynamiczniej. Jego sprzedaż ogółem poszła do góry o 24,27 proc. i wyniosła 88 126 egz. Magazyn zajął miejsce ósme, rok temu był dziewiąty.

Zobacz tabelę


W ujęciu miesięcznym największy spadek zanotował magazyn “Glamour” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem była w maju br. aż o 60,31 proc. niższa niż miesiąc wcześniej, gdy tytuł miał promocyjną cenę 2,99 zł (normalnie kosztuje 4,99 zł) i ukazał się z kartą rabatową.

Największym wzrostem pochwalić się może natomiast magazyn “Shape” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem poszła do góry o 47,66 proc. 

Zobacz tabelę


 

Autor: pp

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas