Reklama2017-01-05
0

Magda Kolenkiewicz ze Starcomu w jury Festival of Media Global Awards

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna StarcomuMagda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, dołączyła do jury globalnej edycji Festival of Media (FOM) Global Awards, jednego z najważniejszych konkursów dla branży marketingowej na świecie.

Kampanie zgłaszane do FOM Global Awards nagradzane są w kilkudziesięciu kategoriach za kreatywność i innowacyjność komunikacji. W jury konkursu zasiada obecnie ponad trzydziestu lokalnych i regionalnych liderów agencji mediowych i kreatywnych oraz marketerów.

Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu, jest w tej chwili jedynym reprezentantem polskiego rynku w jury FOM. Przewodniczącymi jury zostali Sarah Mansfield, VP Media, Europe i Latam oraz global operations w Unileverze oraz Gerry D’Angelo, director, media Europe i global digital media partnerships w Mondelez International.

Zgłoszenia do konkursu ruszyły w grudniu ub.r. a zakończą się w lutym 2017 roku. Gala odbędzie się 8 maja w Rzymie. Starcom jest globalnym partnerem FOM.

Magda Kolenkiewicz zarządza Starcomem od początku 2013 roku. Z branżą marketingową związała się w 2002 r. Przez pierwsze dwa lata pracowała w domu mediowym Mindshare Polska. W 2004 r. dołączyła do Starcomu. Była jurorem w konkursach Media Trendy i Effie Awards, zasiadała również w Global Product Committee, który w ramach globalnych struktur Starcom Mediavest Group zajmował się tworzeniem strategii rozwoju produktu agencji.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas