Reklama2022-09-14
4

Magda Mołek ambasadorką marki bielizny Triumph

Magda Mołek, dziennikarka i była prezenterka telewizyjna została nową ambasadorką marki bieliźnianej Triumph. Jej wizerunek pojawi się na witrynach salonów tej marki.

Producent bielizny Triumph rozpoczyna kampanię na sezon jesień-zima 2022 pod hasłem #ItsPersonal, która ma być hołdem dla kobiet i celebracją ich indywidualności.

Ambasadorką marki i kampanii w Polsce została dziennikarka i była prezenterka tv Magda Mołek. Jej wizerunek już wkrótce pojawi się na witrynach salonów Triumph w całej Polsce.

Ujęcia, na których pokazana będzie Magda Mołek mają oddawać jej autentyczność, "budując opowieść pełną prawdy, energii i czerpania inspiracji ze swojej strefy komfortu".

- Co lubię w sobie najbardziej? Moją odwagę, by spełniać własne potrzeby zamiast cudzych oczekiwań. Codziennie pełnię wiele różnych ról, ale nie zapominam już o sobie, o tym że to ja jestem ważna. Szanuję innych, ale przede wszystkim szanuję siebie, więc dbam o własne granice. Dojrzała kobiecość według własnego pomysłu - to dla mnie wielka wartość, która daje mi komfort istnienia" – mówi Magda Mołek.

Triumph w sezonie jesień-zima wprowadza innowacyjną bieliznę Flex Smart, która ma być manifestacją filozofii Triumph #ItsPersonal.
Została zaprojektowana tak, aby elastycznie dopasowywać się do ruchów ciała, zapewniając komfort i wsparcie.

Premiera kolekcji Flex Smart zbiega się w czasie z prezentacją nowej komunikacji wizualnej marki, która obejmie nie tylko materiały kampanijne, ale także wystrój salonów, design produktów oraz platformę e-commerce.

Autor:bg

Więcej informacji:Magda Mołek, Triumph

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas