Telewizja 2018-10-09
5

Magdalena Błaszczyk i Jacek Ściobłowski rozstali się z Telewizją Puls

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls

Dyrektor programowa Telewizji Puls Magdalena Błaszczyk oraz zastępca dyrektora programowego ds. strategii programowej Jacek Ściobłowski rozstali się z Telewizją Puls.

- Obecnie, jak przez wiele lat wcześniej, obowiązki dyrektora programowego (p.o.) w Telewizji Puls pełni prezes spółki Dariusz Dąbski. To jedyne zmiany personalne - przekazała Wirtualnemedia.pl Agnieszka Winiarska, PR manager Telewizji Puls.

Pytana przez nas, nie podała powodów odejścia Magdaleny Błaszczyk oraz Jacka Ściobłowskiego. Jak wynika jednak z naszych informacji, decyzję o ich rozstaniu z Telewizją Puls podjął prezes spółki, Dariusz Dąbski.

Magdalena Błaszczyk i Jacek Ściobłowski od 2017 roku w TV Puls

Magdalena Błaszczyk dołączyła do zespołu Telewizji Puls i objęła stanowisko dyrektora programowego w czerwcu 2017 roku. Do jej zadań należała realizacja strategii programowej kanałów TV Puls i Puls 2, w tym zarządzanie ramówkami oraz nadzór nad zakupami programowymi i kontrola merytoryczna materiałów emisyjnych. Błaszczyk była już związana z Telewizją Puls w latach 2008-2013, jako menedżer ds. tworzenia i koordynowania ramówki oraz zastępca dyrektora ds. programowych. Wcześniej, od 2015 roku pracowała w Telewizji Polskiej, gdzie odpowiadała za ramówkę kanału TVP HD. W przeszłości związana była z Grupą TVN i Polonią 1.

Jacek Ściobłowski zastępcą dyrektora programowego ds. strategii programowej był od kwietnia 2017 roku. Wcześniej również był już związany z Telewizją Puls - od listopada 2012 do listopada 2014 roku jako menedżer kanału Puls 2. Przez dwa lata współpracował także m.in. z BBC Worldwide, gdzie odpowiadał za programowanie pięciu polskich kanałów tego nadawcy. Wcześniej przez 11 lat Jacek Ściobłowski pracował w ATM Grupie, gdzie zajmował stanowisko szefa analiz programowych. W przeszłości był m.in. wiceprezesem Telewizji Dolnośląskiej i szefem redakcji informacji i publicystyki w Telewizji Echo.

Z danych z Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym półroczu 2018 roku udział TV Puls w rynku oglądalności wyniósł 3,42 proc., a Puls 2 - 1,84 proc.

W ub.r. Telewizja Puls, nadawca stacji TV Puls i Puls 2, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 6,4 proc. do 172 mln zł oraz 11,81 mln zł zysku netto (wobec 23,75 mln zł rok wcześniej).

Autor: NB

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas