Reklama2019-10-10
1

Magdalena Boczarska ambasadorką inwestycji premium Marvipol Development

Magdalena BoczarskaMagdalena Boczarska

Firma deweloperska Marvipol Development rozpoczęła nową kampanię wizerunkową angażując do niej - w roli ambasadorki marki - aktorkę Magdalenę Boczarską.

Aktorka, znana m.in. z roli Michaliny Wisłockiej w filmie „Sztuka kochania” będzie promować inwestycje premium dewelopera. Pierwszą odsłonę kampanii stanowi  spot reklamowy, w którym wystąpiła nowa ambasadorka.

Za kamerą stanął nominowany do Oscara w 2002 roku Bogumił Godfrejów, o oświetlenie zadbał Przemysław Sosnowski, który pracował przy kultowych produkcjach „Ida” i „Zimna wojna”, a udźwiękowieniem zajął się Tarn Willers („Furia” z Bradem Pittem). Za reżyserię i scenariusz odpowiadają natomiast Katarzyna Frydrych oraz sama Magdalena Boczarska. Aktorka w spocie wciela się w rolę astronauty.

- Dbam o to, aby projekty, w które się angażuję stanowiły dla mnie wyzwanie, były nieszablonowe i odważne. Unikam sztampy, więc nietuzinkowe rozwiązanie, które wypracowaliśmy razem z ekipą skradło moje serce. Z marką Marvipol Development szybko poczułam więź. Przekonałam się, że nasze spojrzenie na świat jest podobne, stronimy od pretensjonalności i nudy, a jednocześnie stawiamy na komfort, klasę i prywatność – komentuje Magdalena Boczarska.

Marvipol Development systematycznie wprowadza do sprzedaży nieruchomości premium. Obecnie w ofercie dewelopera znajdują się luksusowe apartamenty mieszkalne i mieszkania inwestycyjne Royal Tulip Warsaw Apartments – w ramach kompleksu Unique Tower na bliskiej Woli, lokale w kameralnych inwestycjach Topiel No 18 na Powiślu i Cascade Residence na Mokotowie, w budynku Dom przy Okrzei na Pradze oraz w apartamentowcu Dwie Motławy na gdańskiej Wyspie Spichrzów.

Spółka planuje obecnie kolejną inwestycję premium na Powiślu, która ma wejść do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Magdalena Boczarska będzie twarzą działań reklamowych prowadzonych w mediach tradycyjnych i internetowych, a także w mediach społecznościowych. Kampania powstaje w zespole marketingu Marvipol Development.  

Wcześniej Magdaleną Boczarską mogliśmy oglądać m.in. w reklamach T-Mobile, w której promowała „infolinię bez nonsensów”.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas