Reklama2014-03-14
4

Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński w reklamie Stopklatki TV (wideo)

Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński zostali twarzami kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek kanał filmowy Stopklatka TV. Działania realizowane pod hasłem „Włącz kino” obejmą telewizję, kina, radio, internet i outdoor.

W spotach kinowych i telewizyjnych Magdalena Cielecka, Jerzy Stuhr i Paweł Małaszyński próbują opowiedzieć widzom o filmie, który wyjątkowo zapadł im w pamięć. Powstały dwie reklamy, które wyświetlane będą przez dwa tygodnie w sieciach kin Helios i Cinema City.

Kampania promocyjna Stopklatki TV obejmie również tysiąc nośników reklamy zewnętrznej (citylighty, billboardy, frontlighty), a także prasę (magazyny telewizyjne), telewizję (Kino Polska, Filmbox), radio (Radio Złote Przeboje, TOK FM) oraz internet (serwis Stopklatka.pl, portal Gazeta.pl i inne serwisy Agory).

- Jesteśmy w stanie efektywnie dotrzeć do widzów wykorzystując media z obu grup medialnych - mówi nam Agnieszka Sadowska, członek zarządu Stopklatki. Nie ujawnia budżetu kampanii, ale informuje, że część działań realizowanych będzie w ramach barteru.

Kreację kampanii Stopklatka przygotowała samodzielnie, a spot nakręciła firma producencka Spinka wchodząca w skład grupy Kino Polska TV. Nadawca również samodzielnie był odpowiedzialny za planowanie mediów.

)

Stopklatka TV to filmowy kanał, który 15 marca br. rozpocznie nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Stacja nadawać będzie polskie i światowe kino. Jest wspólnym projektem Agory i Kino Polska TV.

)

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas