Radio2020-06-01
8

Magdalena Komar-Jakubowska odpowiada za markę Meloradio

Magdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedInMagdalena Komar-Jakubowska, fot. LinkedIn

Nową brand manager stacji radiowej Meloradio (Eurozet) została Magdalena Komar-Jakubowska.

Magdalena Komar-Jakubowska będzie odpowiedzialna za komunikację marketingową i promocyjną marki Meloradio, należącej do Eurozetu.

W Grupie Eurozet Komar-Jakubowska pracuje od 10 lat. Początkowo zajmowała się promocją i lokalnymi akcjami specjalnymi Planety FM Łódź i Radia ZET Gold Łódź. We wrześniu 2017 roku awansowała na stanowisko starszego specjalisty w dziale sponsoringu i akcji specjalnych.

Pracę w mediach zaczynała w 2007 roku w dziale promocji stołecznego wydania "Gazety Wyborczej". Pracowała m.in. w działach marketingu i sprzedaży w branżach deweloperskiej i reklamowej.

W 2019 roku uśredniony dzienny zasięg stacji Meloradio wyniósł 1,1 proc. - najwięcej w historii nadawania (za Radio Track Kantar Polska, opracowanie Wirtualnemedia.pl).

 

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas