Prasa2020-05-26
2

Magdalena Kosch-Maćkowiak dyrektor marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska

Magdalena Kosch-MaćkowiakMagdalena Kosch-Maćkowiak

Magdalena Kosch-Maćkowiak kieruje działem marketingu książki dziecięcej HarperCollins Polska.

Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych.

Od 2008 roku stała na czele działu marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law&Business.

- Nowe obowiązki traktuję jako kolejne wyzwanie biznesowe. Mam nadzieję, że w niedługim czasie wprowadzając nowe propozycje do strategii marketingu, rozwijając e-commerce i proponując efektywne działania internetowe przyczynię się do rozwoju oferty i sukcesów HarperCollins Polska - mówi Kosch-Maćkowiak.

HarperCollins Publishers 1 maja br. oficjalnie włączył do swoich struktur w HarperCollins Polska dział książki Egmont Polska.

HarperCollins Publishers jest drugim co do wielkości wydawcą książek na świecie, prowadzącym działalność w 17 krajach.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas