Reklama2018-09-05
0

Magdalena Pułtorak-Gadomska kieruje działem sprzedaży w Royal Ad

Magdalena Pułtorak-GadomskaMagdalena Pułtorak-Gadomska

Magdalena Pułtorak-Gadomska objęła stanowisko head of agency sales w sieci reklamowej Royal Ad.

Jako kierownik działu sprzedaży jest odpowiedzialna za opracowywanie strategii zakupowej dla klientów premium, dbałość o jej realizację oraz sprawowanie nadzoru nad zespołem.

Z Royal Ad związana jest od 2015 roku, do tej pory byłą senior sales managerem. Do jej obowiązków należało planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów, obsługa domów mediowych i agencji, a także realizacja kampanii reklamowych na rynki międzynarodowe.

Magdalena Pułtorak-Gadomska pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyła w Grupie Onet.pl, gdzie jako account executive zajmowała się m.in. zakupem i sprzedażą kampanii reklamowych oraz pozyskiwaniem klientów. Później była kierownikiem sprzedaży bezpośredniej w o2.pl. Przez kolejne 3 lata pracowała jako kierownik działu sprzedaży multimediów w Polskim Radiu.

Z branżą reklamową związana od 2006 roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas