Reklama 2021-08-31
0

Magdalena Szpyt w zespole ING Banku Śląskiego w MullenLowe MediaHub

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyła Magdalena Szpyt. Zajmie się kampaniami ING Banku Śląskiego.

Magdalena Szpyt objęła w MullenLowe MediaHub stanowisko digital media plannerki. Odpowiada za planowanie oraz całościową koordynację kampanii digital dla ING Banku Śląskiego. Do jej obowiązków należy też uczestnictwo w projektowaniu strategii internetowych dla klienta.

Jej bezpośrednim przełożonym jest Andrzej Haczykowski, senior digital account, który pracuje w zespole Witolda Adamskiego, media communications directora.

Magdalena Szpyt jest specjalistką z blisko czteroletnim stażem. Pracowała m.in. w domu mediowym OMD, gdzie odpowiadała za planowanie i zakup internetowych kampanii reklamowych dla międzynarodowych klientów.

MediaHub konsekwentnie rozbudowuje swoje struktury digitalowe. W ciągu ostatniego roku zespół domu mediowego powiększył się między innymi o Jakuba Bieńkowskiego (chief group digital officer), Piotra Michalaka (head of digital client service) i Macieja Wysockiego (digital team managera).

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas