Reklama2019-04-12
4

Magdalena Talma head of sales w LifeTube

Od lewej: Sandra Drażba, Magdalena Talma i Mateusz BillOd lewej: Sandra Drażba, Magdalena Talma i Mateusz Bill

Magdalena Talma objęła stanowisko head of sales w sieci partnerskiej LifeTube. Sandra Drażba awansowała na senior sales managera, a Mateusz Bill został nowym szefem działu rozrywka. 

Magdalena Talma rozszerzy zakres odpowiedzialności i kompetencji, przejmując kierownictwo nad całym działem sprzedaży LifeTube. Wcześniej obowiązki dzieliła z Gabrielą Barnat, która w lutym tego roku rozstała się z firmą.

Talma w LifeTube pracuje od trzech lat. Odpowiada za współpracę z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, obsługę klienta czy budowanie relacji biznesowych.

W zespole Magdaleny Talmy awansowała Sandra Drażba, która odtąd pełni funkcję senior sales managera.

Mateusz Bill na stanowisku head of management - entertainment będzie zarządzał działem managerów twórców rozrywkowych zrzeszonych w sieci LifeTube (między innymi kanałów takich jak Matura To Bzdura, 20m2 - kanał Łukasza Jakóbiaka, 7 metrów pod ziemią - kanał Rafała Gębury, Magda Bereda czy Na Pełnej). Odpowiada za budowę i rozwój zespołu, współtworzy plan i strategię rozwoju firmy, we współpracy z pozostałymi teamami.

W marcu tego roku Mediacap (do której należy sieć partnerska TalentMedia) kupiła za 9,23 mln zł 79,05 prc. udziałów LT Group, właściciela sieci LifeTube.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas