Rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży suplementu diety Magne B6 Forte (produkowanego przez Sanofi). Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Polska, Tyrka Production, Xantus, Juice i Mindshare Polska.
Akcja jest oparta na spocie pokazującym pełny stresu i pośpiechu dzień z życia kobiety. Reklama informuje, że w takiej sytuacji u kobiety mogą pojawić się skurcze mięśni, zmęczenie i nerwowość, które szybko zwalcza Magne B6 Forte, ponieważ zawiera podwójną dawkę magnezu oraz o 40 proc. więcej kofaktora. W efekcie bohaterka reklamy po zażyciu promowanego preparatu wraca do siebie.
Magne B6 Forte to nowa wersja obecnego na rynku od wielu lat preparatu Magne B6. Jest skierowana do aktywnych kobiet w wieku 30-50 lat.
Akcja reklamująca Magne B6 Forte obejmuje telewizję (stacje z oferty TVN, TVP i Polsatu) oraz internet.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis Polska. Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiadało studio produkcyjne Tyrka Production, za postprodukcję - Xantus, a za udźwiękowienie - Juice. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.