Reklama2010-03-15
1

Makro Cash & Carry: Ja tu pilnuję najniższej ceny

Pod hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny” trwa kampania reklamowa sieci Makro Cash & Carry. Akcję – obejmującą radio, prasę, internet i outdoor – przygotowały firmy JWT i Metro Group Advertising.

Rozpoczęta w lutym kampania sieci hurtowni Makro Cash & Carry reklamuje wprowadzoną w niej w styczniu nową politykę cenową obejmującą gwarancję stale najniższych cen dla najważniejszego asortymentu oraz nowy system bonusowy. Przekaz pod hasłem „Ja tu pilnuję najniższej ceny” jest utrzymany w konwencji humorystycznej. Kampania jest skierowana do profesjonalnych klientów hurtowni, ze szczególnym uwzględnieniem branży handlowej.

Akcja obejmuje radio (m.in. Radio Zet, Radio Eska, Złote Przeboje i RMF FM), prasę (m.in. „Poradnik Handlowca”, „Detal Dzisiaj”, „Handel” i „Życie Handlowe”), internet (portale ogólne, np. Onet.pl, i biznesowe, np. Bankier.pl, Gazetaprawna.pl, Twoja-firma.pl) oraz outdoor (billboardy m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu i Lublinie). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się spółka Metro Group Advertising.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas