Agencja JWT wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Grolsch, produkowanego przez Asahi Group Holding (w Polsce należy do niej Kompania Piwowarska).
JWT pokonała w przetargu kilka agencji, których nazw nie ujawniono. Proces koordynowała firma The Observatory International.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla marki. Klient będzie obsługiwany z jej biura w Londynie, we współpracy z lokalnymi oddziałami JWT na poszczególnych rynkach.
Decyzja o wyborze JWT do globalnej obsługi Grolscha oznacza, że marka ta po raz pierwszy będzie miała scentralizowaną obsługę reklamową.
Richard Ingram, dyrektor ds. globalnej marki i innowacji w Grolschu, powiedział, że zespół JWT zaprezentował naprawdę ogromną pasję do marki oraz umiejętnego przełożenia „wielkiego myślenia” na wszystkie kanały komunikacji.
W Polsce wśród agencji obsługujących markę Grolsch była GPD Agency. Przygotowała m.in. realizowaną w latach 2015-2016 kampanię "za Grolsch kultury".
Przypomnijmy, że w marcu br. ogłoszono połączenie agencji J. Walter Thompson w Polsce z Ogilvy&Mather.