Badania2023-09-15
0

Małgorzata Ambrożewicz na czele Marketplace w Kantar Polska

Małgorzata Ambrożewicz objęła stanowisko Kantar marketplace business development director.

Małgorzata Ambrożewicz w ostatnim czasie zajmowała się badaniami kampanii mediowych w domenie media & digital w Kantar Polska. Do jej obowiązków należało kompleksowe prowadzenie projektów badawczych z zakresu szeroko rozumianego digitalu oraz budowanie relacji z klientami. Prowadziła również badania kampanii wielokanałowych i doradzała klientom pod kątem efektywności ich działań mediowych. 

Po stronie Kantar Polska była odpowiedzialna również za konkurs YouTube Works w Polsce, którego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych i efektywnych reklam na polskim YouTube.

– Kantar Marketplace to odpowiedź na potrzeby rynku - platforma ta pozwala nam na jeszcze sprawniejsze doradzanie klientom w podejmowaniu kluczowych decyzji. Naszą ekspertyzę opieramy zarówno o unikalną i gromadzoną od lat wiedzę jak i najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne wykorzystujące zaawansowaną analitykę danych, AI czy machine learning. Cieszę się, że będę miała okazję rozwijać rozwiązanie, które daje nam wyjątkową możliwość zrozumienia i wsparcia naszych klientów – komentuje nominację Małgorzata Ambrożewicz.

Autor:jd

Więcej informacji:Małgorzata Ambrożewicz, Kantar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas