Reklama2023-03-17
5

Małgorzata Bochenek na czele połączonego działu biznesu i transformacji oraz digitalu IKEA Retail w Polsce

Małgorzata Bochenek przejęła odpowiedzialność za dział digital w IKEA Retail w Polsce. Tym samym, jako dyrektorka ds. rozwoju biznesu i transformacji, będzie kierowała zarówno dotychczasowym obszarem, jak i digital.

Dzięki połączeniu działu rozwoju biznesu i transformacji ze sferą digital, IKEA chce wzmocnić i przyspieszyć swój rozwój wielokanałowy, a także włączyć digital w procesy rozwojowe i transformacyjne, w oparciu o silne fundamenty, budowane w ostatnich latach.

Małgorzata Bochenek od ośmiu lat w IKEA

Małgorzata Bochenek od początku swojej drogi zawodowej była związana z obszarem HR w sektorze finansowym, następnie od 2015 roku w IKEA Retail w Polsce. Od 2018 roku odpowiadała w IKEA za rozwój obszaru innowacji, a od lipca 2019 roku za obszar business development, który skupia transformację, ekspansję, innowacje oraz zrównoważony rozwój.

Wraz ze swoim zespołem jest odpowiedzialna za zwiększanie dostępności IKEA poprzez inwestowanie w istniejące i nowe miejsca spotkań z klientami, realizację strategii People & Planet Positive, wdrażanie kolejnych innowacji i przekształcanie działalności IKEA w kierunku omnikanałowym.

Autor:jd

Więcej informacji:Małgorzata Bochenek, IKEA

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas