Reklama2017-01-11
0

Małgorzata Dymecka social media managerem w McCann&MRM, Paweł Sitnicki strategic plannerem

Małgorzata Dymecka awansowała w agencji reklamowej McCann&MRM na stanowisko social media managera. Natomiast Paweł Sitnicki zaczął pracę w firmie jako strategic planner.

Jako social media manager Małgorzata Dymecka będzie koordynowała pracę zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych dla marek obsługiwanych przez McCann&MRM. W agencji pracuje od marca ub.r., poprzednio była community managerem.

Wcześniej pracowała w agencjach OS3, VML Poland, Grandes Kochonos Digital i FaceAddicted. Realizowała projekty w social media dla firm i marek takich jak SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilevera, Orange Polska, Huawei i Multikino. W branżą social media marketingu jest związana od czterech lat.

Paweł Sitnicki jako strategic planner będzie zajmował się w McCann&MRM strategią dla takich marek jak Mastercard, Starbucks i Stanley Black&Decker. Wcześniej pracował w agencjach G7, Communication Unlimited, Cheil Worldwide, Brain i S4. Odpowiadał za obsługę m.in. marek Ergo-Hestia, Kredyt Bank, Samsung, Leroy Merlin, Real.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas