Reklama2017-08-31
0

Natalia Drobniak i Klaudia Karkulowska w zespole strategii i social media McCann&MRM

Od lewej: Natalia Drobniak, Klaudia KarkulowskaOd lewej: Natalia Drobniak, Klaudia Karkulowska

Do zespołu strategy&SoMe agencji McCann&MRM dołączyła Natalia Drobniak jako strategic planner oraz Klaudia Karkulowska jako community manager.

Natalia Drobniak poprzednio pracowała w agencji OS3, gdzie zajmowała się markami CCC, Philips i Hasbro. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać m.in. za marki Wyborowa i L’Oreal. Z wyróżnieniem ukończyła Szkołę Strategii Marki SKM SAR, z wykształcenia jest psychologiem. Na swoim koncie ma nominację w konkursie Young Creative Planners.

Klaudia Karkulowska doświadczenie zdobywała w agencjach VML i 24/7 Communication, gdzie pracowała m.in. dla mBank czy Lidl. Jako community manager w McCann&MRM zajmuje się markami Starbucks i Stanley Black&Decker.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas