Reklama2023-07-19
0

Małgorzata Figat dołącza do zespołu Preglife

Preglife, aplikacja dla kobiet w ciąży i mam dzieci do 2. roku, powiększa zespół o nową osobę - Małgorzatę Figat. Za rozbudowę struktur na rynkach polskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim odpowiedzialny jest Bartłomiej Foszer.

Małgorzata Figat w roli marketing & business development manager będzie zajmowała się rozwojem relacji biznesowych z markami na czterech europejskich rynkach - Polska, Niemcy, Francja oraz Hiszpania.

Ma szerokie doświadczenie w zakresie marketingu. Realizowała kampanie w obszarze 360 w agencjach reklamowych: Gutenberg Networks oraz Fat Baby. W jej portfolio znalazły się globalne brandy z różnych kategorii - przykładowo: Tchibo, Schindler, Bioderma, Xiaomi, jak również polskie marki: Tyskie, Allegro oraz Rainbow Tours. W ostatnich latach zdobywała doświadczenie w influencer marketingu podczas pracy w dziale sprzedaży agencji LifeTube oraz następnie zajmując się polskim rynkiem dla francuskiej marki kosmetycznej Cellublue.

W strukturach Preglife Małgorzata Figat będzie raportować do head of growth, czyli Gabrieli Barnat. Celem współpracy jest poszerzanie portfolio klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz realizowanie strategii sprzedażowej. Preglife oferuje 7 formatów reklamowych z zakresu brand awareness, performance, lead generation czy brand image projektując kampanie dla marek, które chcą komunikować się do kobiet w ciąży i rodzin.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Małgorzata Figat, Preglife

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas