Telewizja2020-10-14
42

Małgorzata Opczowska w „Pytaniu na Śniadanie” zamiast Marceliny Zawadzkiej. „Kolejna telewizyjna przygoda”

Małgorzata Opczowska w Małgorzata Opczowska w "Pytaniu na Śniadanie", fot. TVP2

Dziennikarka TVP Info Małgorzata Opczowska zadebiutowała we wtorek w programie „Pytanie na Śniadanie” w TVP2. Jest gospodynią audycji razem z Tomaszem Wolnym, przez najbliższych kilka tygodni będzie testowana w tej roli.

Opczowska – zgodnie z tym, co napisaliśmy na początku października - zastąpiła Marcelinę Zawadzką, która musi poczekać, aż wyjaśni się jej sytuacja prawna. Prokuratura zarzuca prezenterce oszustwa skarbowe, fałszerstwo faktur i pranie brudnych pieniędzy. W sądzie w Koninie trwa proces, w którym jest jedną z oskarżonych. Zawadzka zapewnia, że jest niewinna i została wmieszana w sprawę przez nieuczciwe osoby, którym zaufała.

Marcelina Zawadzka zniknęła z „Pytania na Śniadanie”

Z „Pytania na Śniadanie” Marcelina Zawadzka zniknęła w lipcu br. Wielokrotnie zapewniała na Instagramie, że wróci, jednak ostatecznie szefostwo TVP zadecydowało inaczej i nakazało jej przerwę do czasu wyjaśnienia sytuacji. We wtorek w programie powody nieobecności dotychczasowej gospodyni wyjaśniono nieco inaczej.

- Marcelina poprosiła o chwilę czasu, aby uporządkować swoje sprawy prywatne - wyjaśniono na początku wtorkowego „Pytania na Śniadanie”, tuż po prezentacji nowej prowadzącej. - Duże wyzwanie przede mną, na które niezmiernie się cieszę. Kolejna telewizyjna przygoda - napisała Małgorzata Opczowska w poniedziałek na swoich kontach w mediach społecznościowych. Duet: Wolny - Opczowska ma prowadzić program osiem razy w miesiącu.

 

Opczowska prowadzi serwisy TVP Info od lutego 2019 roku, wcześniej (przez 12 lat) związana była z TVP Kraków. W czerwcu br. została współprowadzącą „Studia Polska”, zastępując Magdalenę Ogórek.  Jak się dowiadujemy, obecnie nadal będzie prowadziła programy na antenie TVP Info.

„Pytanie na Śniadanie” było liderem wśród programów śniadaniowych we wrześniu br. Jego średnia oglądalność wyniosła 439 tys. osób przy 9,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. 

Autor:jk

KOMENTARZE(42)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas