Do zespołu Business Factory dołączyła Małgorzata Świder, obejmując nowe stanowisko digital account managera.
Do zadań Świder będzie należała bieżąca obsługa kluczowych klientów brandowych oraz multibranowych współpracujących z Business Factory, oficjalnym Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Partnerem w regionie CEE.
- W czasie kryzysu media digital odgrywają szczególna rolę, wobec tego Business Factory jest w procesie dynamicznego rozwoju portfolio klientów, którzy potrzebują szybkiej redefinicji modelu biznesowego i wsparcia w kluczowych kanałach digital. W związku z tym musimy mieć mocny zespół expertów, którzy swoim doświadczeniem i wiedzą odegrają istotną rolę w tym procesie i wzmocnią wizerunek Business Factory jako silnego Ad Techowego Partnera w regionie CEE - podkreśla Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/maciej-dabrowski-business-development-manager-business-factory ##
Małgorzata Świder przez ostatnie trzy lata pracowała w Mindshare Polska, gdzie odpowiadała za działania digitalowe dla Unilevera (food) oraz Sanofii. Wcześniej pracowała w IPG Mediabrands, gdzie współpracowała m.in. z Amazon i Tchibo. Doświadczenie gromadziła także w Media Republic. Studiowała historię na Uniwersytecie Warszawskim.