Telewizja2015-04-27
13

„Mali Giganci” hitem tygodnia, ale w grupie komercyjnej liderem „Hell’s Kitchen”

„Mali Giganci” w zeszłym tygodniu ponownie byli najchętniej oglądanym programem rozrywkowym w polskiej telewizji. Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera w kategorii rozrywki należała już do „Hell’s Kitchen”.

W okresie od 20 do 26 kwietnia br. najchętniej oglądaną pozycją w telewizji był serial TVP2 „M jak miłość”. Zgromadził on przed telewizorami średnio 6,92 mln widzów, co przełożyło się na 41,67 proc. udziału stacji w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji znalazło się emitowane w TVP1 „Ranczo” z 6,2 mln widzów i 36,42 proc. udziału w rynku. Trzeci był serial TVP2 „Na dobre i na złe”, który śledziło 5,12 mln osób przy udziale wynoszącym 31,55 proc. Na kolejnym miejscu też był serial - tym razem „Ojciec Mateusz”, nadawany w Jedynce (4,3 mln widzów).

Najpopularniejszym programem rozrywkowym zeszłego tygodnia okazał się emitowany w TVN show „Mali Giganci”, który zajął 11. miejsce w całym zestawieniu. Zgromadził on w sobotę przed telewizorami 3,19 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wyniósł 23,31 proc.

Na drugiej pozycji w kategorii rozrywki uplasował się „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” Polsatu. W piątek przyciągnął on do stacji średnio 3,11 mln widzów, a jego udział uplasował się na poziomie 21,56 proc.

Trzecie miejsce w tej kategorii zajął teleturniej „Jaka to melodia?”, emitowany z TVP1, z widownią na poziomie 2,6 mln osób (to dane dotyczące odcinka czwartkowego). Udział programu w rynku wyniósł 29,35 proc.

W zestawieniu top 20 programów minionego tygodnia znalazł się jeszcze m.in. niedzielny show Polsatu „Tylko muzyka” z widownią na poziomie 2,45 mln osób.

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość” z 2,35 mln widzów i 35,19 proc. udziału w rynku. Na drugim miejscu był serial „Ranczo”, który miał w tej grupie 1,82 mln oglądających i 26,97 proc. udziału. Trzecie było „Na dobre i na złe” (1,64 mln widzów).



Pierwsze miejsce wśród programów rozrywkowych w tej grupie zajęło kulinarne show Polsatu „Hell’s Kitchen. Piekielna kuchnia”, plasujące się na piątej lokacie całego zestawienia. Nadawany we wtorki o 20.05 format miał 1,26 mln widzów, co przełożyło się na 20,45 proc. udziału w rynku.

Kolejna pozycja w tej kategorii należała do „Kuchennych rewolucji” TVN (1,24 mln widzów; 21,80 proc. udziału). Natomiast „Mali Giganci” byli dopiero trzecim najpopularniejszym programem rozrywkowym w grupie 16-49 z 1,15 mln oglądających i 22,45 proc. udziału.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:Patryk Pallus

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas