Reklama2023-06-16
2

Małopolska promuje się zagranicą jako atrakcyjny region turystyczny

Małopolska w kampanii wizerunkowej  "Małopolska - cel podróży!" promuje własną oferty turystycznej w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Austrii. Kampania finansowana jest ze środków unijnych.

Kampania realizowana jest jako część projektu „Małopolska – cel podróży” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego i jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Małopolska z kampanią dla turystów

Realizacja kampanii reklamowej ma znacząco wpłynąć na wsparcie w ożywianiu i stymulowaniu na nowo ruchu turystycznego do Małopolski i Krakowa, a tym samym wznowić koniunkturę na produkty i usługi branży turystycznej działającej w Małopolsce. Komunikacja zorientowana jest na turystykę aktywną, kulturową, kulinarną oraz wellness i SPA.

Działania promocyjne będą prowadzone do końca października 2023 na Facebooku, Instagramie, YouTube oraz poprzez Google Display i Programmatic.

Za aktualizację i doprecyzowanie strategii komunikacyjnej dla kampanii reklamowej w zakresie analizy zachowań grup docelowych, działań promocyjnych w Internecie i koncepcji kreatywnej dla działań promocyjnych w Internecie oraz za zakup mediów odpowiedzialna jest Fabryka Marketingu.

Fabryka Marketingu odpowiada również za artykuły sponsorowane na portalach rezerwacyjnych i przygotowanie nowego spotu promocyjnego dla kampanii.

Autor:jd

Więcej informacji:Małopolska

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas