W maju br. na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie awansował „Mam Ogród”. Tytuł ten pochwalić się mógł największym wzrostem sprzedaży, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „Mam Ogród” (Phoenix Press) w maju 2016 roku wyniosła 111 615 egz. W porównaniu do maja 2015 roku zwiększyła się ona o 8,72 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z drugiej lokaty.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce spadł „Działkowiec” (Działkowiec). Jego wynik uplasował się na poziomie 107 070 egz., po wzroście o 3,54 proc.
Ostatnia pozycja na podium należała do magazynu „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 15,11 proc. do 80 756 egz.
Piąty był „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 43 850 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 34,78 proc. Miesięcznik ten w maju ub.r. był czwarty.
Zobacz tabelęW maju 2016 roku w porównaniu do kwietnia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem też pochwalić się mógł „Mam Ogród” - było to 16,05 proc. Największy spadek, wynoszący 24,68 proc., również i w tym ujęciu odnotował „Mój Piękny Ogród”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.