Reklama2016-08-19
9

„Mam talent” i „Kuchenne rewolucje” najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVN

Ceny reklam w TVN we wrześniu tego roku są od kilku do kilkunastu proc. wyższe niż we wrześniu ub.r. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy „Mam talent”, „Kuchennych rewolucjach” i „Mastrechefie”.

W jesiennej ramówce TVN wracają znane już produkcje oraz zadebiutują nowe programy. Ale to właśnie przy stałych pozycjach programowych tej stacji trzeba zapłacić najwięcej za reklamy.

Najdroższe są spoty przy nadawanym w sobotnie wieczory show „Mam talent” - kosztują od 42 do 59,3 tys. zł (cena dla spotu 30-sek., bez rabatów). To kilka tysięcy więcej niż rok temu, gdy kosztowały od 38,4 do 57,6 tys. zł.

Niewiele mniej zapłacą marketerzy za reklamy przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” - od 42,5 do 57,5 tys. zł (rok temu od 37,3 do 49,6 tys. zł). Nawet 57,1 tys. zł kosztuje z kolei emisja spotu przy niedzielnym kulinarnym show „Masterchef” (przed rokiem maksymalnie 49,2 tys. zł).

Wysoko wyceniono też reklamy w piątkowym paśmie filmowym - tam ceny dochodzą nawet do 50 tys. zł.

Nieco mniej kosztuje obecność reklamowa przy „Top model” czy nowej produkcji TVN - „Azja Express”. Za spot przy pierwszym programie trzeba zapłacić 48,5 tys. zł (rok temu 44,2 tys. zł), a przy drugim, który pokazywany będzie w środowe wieczory - od 35,2 do 49,4 tys. zł.

40,5 tys. zł trzeba wydać na spot przy kolejnej nowości stacji, programie „Ślub od pierwszego wejrzenia”, który TVN pokaże w poniedziałki wieczorem.

Z kolei za reklamy przy talk show „Kuba Wojewódzki” reklamodawcy wydadzą 37,1 tys. zł (rok temu 28,5 tys. zł).

Spośród seriali, które pojawią się na antenie TVN w jesiennej ramówce najwyższe ceny reklam ma serial „Druga szansa” oraz nowa produkcja stacji „Na noże” - na spot przy nich trzeba wydać po 46 tys. zł. Spot przy serialu „Na Wspólnej” kosztuje 45,5 tys. zł (rok temu 42,3 tys. zł), a przy „Singielce” - maksymalnie 26 tys. zł.

Przy „Faktach” najwyższe ceny mają reklamy przy niedzielnych emisjach tego serwisu - wynoszą 52,2 tys. zł (przed rokiem 49,2 tys. zł). W dni powszednie są tańsze i kosztują 48,3 tys. zł (rok temu 45,2 tys. zł). Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi 45,5 tys. zł w niedziele i 40,7 tys. zł w dni robocze, a przy prognozie pogody - odpowiednio 44,1 tys. zł i 37,5 tys. zł.

Kilka dni temu swoją ofertę na wrzesień podało biuro reklamy Telewizji Polskiej.

Autor:bg

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas