Reklama2013-06-19
2

Mamed Khalidov i lekcja o gładkościanie w kampanii Acryl-Putz Śnieżki (wideo)

Do emisji trafił drugi spot w ramach kampanii reklamowej gładzi szpachlowej Acryl-Putz marki Śnieżka (FFiL Śnieżka) z udziałem Mameda Khalidova. Wszystkie reklamy przygotowała agencja S4.

W pierwszym spocie Acryl-Putz z Mamedem Khalidovem robotnicy kładący na ścianę tę gładź słuchają relacji z walki toczonej przez tego zawodnika. W drugim najpierw zostają przepytani przez przełożonego o krzywościanie i gładkościanie (z zaznaczeniem, że tę drugą zapewnia promowany produkt), a po skończonej pracy odwiedza ich i chwali Khalidov.

Cała kampania przebiega pod hasłem „Acryl-Putz. W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!”. Celem akcji oprócz wzrostu sprzedaży jest budowanie eksperckiego wizerunku marki Acryl-Putz.

Kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, Discovery Channel, National Geographic), prasie (reklamy i artykuły sponsorowane w magazynach wnętrzarskich i budowlanych), internecie (bannery, reklamy w wyszukiwarkach, serwisach VoD i na YouTubie) oraz punktach sprzedaży. Kreacją reklam zajęła się agencja S4.

Autor:tw

Więcej informacji:Mamed Khalidov, Acryl-Putz, Śnieżka

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas