Reklama2022-06-02
0

Śnieżka wybiera Mindshare Polska

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, a jej nowym partnerem została agencja Mindshare Polska.

FFiL Śnieżka, na mocy rozstrzygniętego przetargu, przenosi budżet mediowy do Mindshare Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów offline i online.

- Jesteśmy dumni, że do grona klientów Mindshare Polska dołącza kolejny ważny gracz na polskim rynku – Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka. Cieszymy się, że Spółka doceniła nasze podejście do mediów oraz optymalizacji i z niecierpliwością czekamy na wspólne działania - mówi Bartłomiej Orzechowski, director, client leadership, Mindshare Polska (GroupM).

Strony nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę o współpracy. Nie informują o pozostałych uczestnikach przetargu.

Spółka FFiL Śnieżkajest producentem farb dekoracyjnych, lakierów oraz szpachli w Polsce. W portfolio firmy znajdują się m.in. takie marki jak Śnieżka, Magnat, Vidaron.

FFiL Śnieżka to już czwarta duża firma, która dołączyła do grona klientów Mindshare Polska w 2022 r.. Agencja mediowa nawiązała lub podtrzymała od początku roku współpracę m.in. z Credit Agricole i Castoramą.

Wcześniej obsługą mediową FFiL Śnieżka zajmowała się agencja mediowa Spark Foundry (należąca do Publicis Media).

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas