Reklama2018-06-29
0

CMO amerykańskiego Samsunga radzi marketerem zmianę podejścia do digitalu

Marc Mathieu, szef marketingu amerykańskiego oddziału Samsunga, zachęca branżę do rewizji podejścia do digitalu i jego wpływu na sprzedaż produktów.

Mathieu, cytowany przez serwis The Drum, stwierdził, że zmieniło się jego podejście do roli digitalu w procesie sprzedaży. Jego zdaniem, rolą platform cyfrowych (jak np. media społecznościowe) i twórców internetowych powinno być bardziej wsparcie obszaru obsługi klienta, a nie czystej sprzedaży.

Potencjał influencerów powinno się wykorzystywać w kampaniach do pokazania wartości i zalet promowanej marki, twierdzi Mathieu. Podał tu przykład akcji  Samsunga, realizowanych we współpracy z popularnymi twórcami - Caseym  Neistatem i Issą Rae. Ich rezultatem było przede wszystkim umocnienie u odbiorców świadomości potencjału sprzętu od Samsunga, ocenił szef marketingu firmy w USA. - Nie pracujemy z nimi ze względu na ich wpływowość, ale kreatywność i geniusz, z jakimi operują technologią do opowiadania swoich historii - mówił Marc Mathieu.

Szef marketingu Samsunga w USA został również zapytany o to, jak platformy cyfrowe powinny wspomagać influencerów w zachowaniu transparentności przy działaniach reklamowych. Mathieu ocenił, że branża przy całej swej dynamice rozwoju potrzebuje zachowania standardów etycznych, zwłaszcza że jesteśmy zalewani komunikatami reklamowymi praktycznie non stop.

- Dzięki ciężkiej pracy mamy szansę zbudować lepszy świat dla naszych dzieci, możemy budować społeczności, kreować wpływy, jednak musi to zachować etyczny sens - twierdzi Marc Mathieu. Dodał także, ze nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja i internet rzeczy mogą w przyszłości "uwolnić nas od przyziemnych spraw, tak byśmy mogli skupić się na rozwoju kreatywności i własnych pasji".

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas