PR2015-09-23
0

Marcel Płoszczyński PR managerem agencji Kerris

Marcel Płoszczyński został PR managerem agencji interaktywnej Kerris.

Do zadań Płoszczyńskiego należy budowanie wizerunku firmy w mediach tradycyjnych i społecznościowych, koordynowanie obecności agencji na eventach branżowych i wsparcie realizowanych przez nią projektów w zakresie komunikacji zewnętrznej.

Marcel Płoszczyński studiował dziennikarstwo i komunikację społeczną w Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie. Z branżą PR związany jest od 2012 r.

Pracował m.in. w Business & Culture, Task Force Consulting i Fundacji Estera, gdzie odpowiadał za media relations i pełnił funkcję rzecznika prasowego. Prowadzi autorski program „Na poddaszu”, wcześniej emitowany przez Religię TV, a obecnie publikowany w serwisie YouTube.

Do klientów agencji Kerris należą m.in. Porsche, L'Oréal Polska, Grupa Lotos, Nutricia Polska czy Grohe Polska.

Autor:pp

Więcej informacji:Marcel Płoszczyński, Kerris

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas