Reklama2024-02-07
0

Kerris autorem kampanii promującej włoski region Piemont

Agencja Kerris odpowiada za realizację kampanii Qual'Italy dla ENIT – Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej. Działania mają na celu promocję Włoch, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Piemont, jako niepowtarzalnej destynacji turystycznej.
 

W ramach tej kampanii, mającej na celu ukazanie bogactwa północnych Włoch, Kerris zaangażowała dwoje znanych youtuberów: Kamila Cichockiego z kanału „Kamil in Travel”, specjalizującego się w treściach podróżniczych, oraz Beatę Borucką, znaną jako Mądra Babcia, twórczynię Silver TV, kanału lifestylowego dedykowanego osobom w wieku 50+.  

Podczas wyjazdu do Piemontu w styczniu tego roku, twórcy mieli możliwość odkrywania i dokumentowania unikalnego dziedzictwa sztuki, historii, kultury i przyrody regionu. Efektem tej podróży jest interaktywne wideo opublikowane na YouTube, które umożliwia widzom wybór prezentowanych atrakcji. 
 

Influencerzy związani z kampanią promują również wyjazd na swoich profilach na Instagramie, publikując zapowiedzi oraz krótkie filmy typu reels. 

Agencja Kerris kompleksowo zarządza całą kampanią Qual'Italy, począwszy od strategii i kreatywnej koncepcji, przez współpracę z influencerami, aż po produkcję wyjazdu i koordynację tworzenia treści. Agencja jest także odpowiedzialna za kampanię performance, która obejmuje działania display oraz reklamy na platformach Meta (Instagram, Facebook). 

Autor:bg

Więcej informacji:Włochy, Piemont, kampania, Kerris

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas