Reklama2020-07-10
0

Marcin Bratkowski i Dariusz Wądrzyk w zespole Arskom Sport Brokers

Do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Broker dołączyli Marcin Bratkowski jako account executive i Dariusz Wądrzyk jako product specialist.

Marcin Bratkowski wzmocnił dział projektowy Arskomu, przechodząc z agencji Partner of Promotion. W nowej roli odpowiada za projekty PR-owe, obsługując m.in. legalnego bukmachera Totolotka czy wchodzący na rynek portal ogłoszeń motoryzacyjnych MojaDziupla.pl.

Wcześniej Bratkowski jako dziennikarz sportowy był przez lata związany z Canal+ Sport (2011-13) i „Przeglądem Sportowym” (2013-19). Pracował także w dziale marketingu producenta gotowych dań „Eat Me”. Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim.

Dariusz Wądrzyk jako product specialist odpowiada w agencji za współprace mediowe. W ramach tych zadań koordynuje m.in. projekty specjalne Grupy Weszło.

Wądrzyk ostatnio pracował w Decathlonie Bielsko-Biała na stanowisku online marketing managera, odpowiadając m.in. za koordynację mediów społecznościowych. Wcześniej tworzył i rozwijał własne, niezależne portale o tematyce sportowej.

Dariusz Wądrzyk jest absolwentem wychowania fizycznego na Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie oraz studiów podyplomowych na Wyższej Szkole Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas