Reklama2014-10-01
1

Marcin Dorociński jako „gość z telewizora” reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe w PZU (wideo)

Marcin Dorociński w reklamie PZUMarcin Dorociński w reklamie PZU

Startuje kampania reklamująca ubezpieczenia mieszkaniowe oferowane przez PZU. Akcję - z udziałem Marcina Dorocińskiego, ambasadora reklamowego firmy - przygotowały agencje DDB Warszawa i K2 oraz dom mediowy Starlink.

W nowej kampanii PZU Marcin Dorociński w roli - jak sam to określa „gościa z telewizora” - zwraca się wprost do odbiorcy, podkreślając, że mnogość informacji w mediach o pożarach czy kradzieżach sprawia, że mylnie podchodzi się do nich z dystansem, sądząc, że nam takie coś się nie przydarzy. Reklamy podkreślają również, że koszt ubezpieczenia PZU Dom wynosi już od 50 groszy dziennie.

- Podstawowym założeniem kampanii jest walka z powszechną percepcją drogich ubezpieczeń mieszkaniowych. Zwracamy uwagę, że za naprawdę niewielkie pieniądze możemy uchronić się przed skutkami zdarzeń, które mogą przytrafić się każdemu i tym samym zapewnić  spokój sobie i rodzinie - tłumaczy Joanna Wróbel z biura marketingu PZU.

 

Przypomnijmy, że Marcin Dorociński jest ambasadorem marketingowym PZU od maja br. W poprzednich kampaniach promował ubezpieczenia komunikacyjne (zobacz więcej), występuje też w spotach wspierających akcję społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” (więcej na ten temat).

Kampania ubezpieczenia mieszkaniowego jest prowadzona od początku października w telewizji (spot 30-sekundowy) oraz internecie (bannery prowadzące na stronę docelową).

Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja DDB Warszawa, a reklam internetowych - agencja K2. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas