Reklama2021-04-13
6

Marcin Dyczak nie jest już dyrektorem marketingu Allegro, jego obowiązki przejął Adam Szałamacha

Adam SzałamachaAdam Szałamacha

Z Grupą Allegro rozstał się dyrektor marketingu Marcin Dyczak. W związku z tym stanowisko CMO zostało zlikwidowane, a obowiązki Dyczaka przejął Adam Szałamacha.

Allegro zintegrowało dział marketingu z działem zarządzania danymi i sztuczną inteligencją.

- Komunikacja i marketing największej w Polsce platformy handlowej jaką jest Allegro wymaga niestandardowego podejścia dlatego na początku roku firma zdecydowała się połączyć obszar marketingu z obszarem zarządzania danymi i sztuczną inteligencją. Połączonymi obszarami zarządza od początku 2021 Wojciech Bogdan, Chief Data Officer. Obszar marketingu związanego z marką Allegro koordynuje w ramach zespołu Wojtka Adam Szałamacha, brand group manager - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy Allegro Marcin Gruszka.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Marcin Dyczak był szefem marketingu Allegro od września 2012 roku. Wcześniej odpowiadał za marketing PayU. Doświadczenie zdobywał także w Invigo, Alfa Bank Ukraine, Banku Millenium i Inteligo Financial Services.

W czwartym kwartale ub.r. Allegro osiągnęło wzrost przychodów netto o 61,2 proc. do 1,3 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 84,8 proc. zysk netto zwiększył się ponad dwukrotnie, ze 123,9 do 260,6 mln zł.

Na początku marca firma poinformowała, że do końca br. chce pilotażowo uruchomić 1,5 tys. automatów do nadawania i odbioru paczek, dostarczyć ma je spółka Modern - Expo.

16 marca fundusze Permira, Mid Europa Partners i Cinven, główni akcjonariusze Allegro, ogłosili, że w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu chcą sprzedać do 7,5 proc. akcji spółki. Cena za walor ma wynieść 60 zł.

 

Autor:jd

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas