Reklama2017-11-24
0

Marcin Gaworski w radzie nadzorczej SAR, Anna Lubowska, Renata Wasiak-Sosnowska oraz Jakub Bierzyński w składzie sądu koleżeńskiego

Marcin GaworskiMarcin Gaworski

Do rady nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji SAR dołączył Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner agencji 180heartbeats + Jung v. Matt. Sąd koleżeński organizacji został wzmocniony o Annę Lubowską, Renatę Wasiak-Sosnowską oraz Jakuba Bierzyńskiego.

Uchwały podjęto podczas obiegowego walnego zgromadzenia członków SAR. Do rady nadzorczej na dwuletnią kadencję dołączył Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner 180heartbeats + Jung v. Matt. Obok niego w radzie zasiadają Anna Pańczyk (CEO Grey Group Poland), Katarzyna Łakińska (prezes zarządu V&P), Igor Kaleński (CEO BBDO) i Rafał Ciszewski (wiceprezes i członek zarządu K2)

Nowi członkowie sądu koleżeńskiego to Anna Lubowska (szefowa GroupM w Polsce), Renata Wasiak-Sosnowska (CEO Havas Media) oraz Jakub Bierzyński (prezes OMD). Zostali wybrani na trzyletnią kadencję i dołączą do Grażyny Skarżyńskiej, partnera i managing directora Good Company oraz Zofii Sanejko, wiceprezes zarządu i media buying director Universal McCann.

Do Kodeksu Dobrych Praktyk SAR został włączony Kodeks Etyki Reklamy, który jest narzędziem Komisji Etyki Reklamy funkcjonującej przy Radzie Reklamy. Kodeks wyposaża sąd koleżeński w dodatkowe narzędzie do oceny kampanii reklamowych tworzonych przez członków SAR również z punktu widzenia konsumentów.

W poczet członków SAR przyjęto osiem nowych podmiotów: Papaya Films, Dynamo, Opus-Film, OTO, Tango Production, Tank Production, Film Produkcja oraz Opcom. W czasie posiedzenia otwarto statutowe możliwości powstania nowego klubu producentów filmów reklamowych.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas