Badania2022-10-11
2

Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

Marcin Gotowiec, fot. Ipsos PolskaMarcin Gotowiec, fot. Ipsos Polska

Marcin Gotowiec stanął na czele działu zajmującego się Brand Health Trackingiem w firmie badawczej Ipsos Polska. Będzie doradzał klientom w zakresie potencjału ich marek, a także nadzorował oraz usprawniał polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe.

Gotowiec będzie zarządzał jednym z kluczowych i największych zespołów Ipsos Polska, zajmującym się monitorowaniem kondycji marek – w Polsce i za granicą.

Jako Brand Health Tracking team manager będzie doradzał klientom w zakresie działań związanych z wizerunkiem i potencjałem ich marek. W oparciu o dane, ze szczególnym uwzględnieniem trackingów, a także z wykorzystaniem swojej wiedzy mediowej.

- Marcin z jednej strony ma gruntowne wykształcenie socjologa i badacza rynku, a z drugiej strony przynosi do nas wieloletnie doświadczenie z domu mediowego. To część większej tendencji, w ramach której świat badawczy zdecydowanie otwiera się na nowe perspektywy analityczno-doradcze. Jestem przekonana, że synergia, którą przynosi Marcin, da naszym trackingom wartość dodaną, pozwalającą nam jeszcze lepiej dbać o kondycję marek naszych klientów- mówi Anna Karczmarczuk, prezes Ipsos Polska.

Marcin Gotowiec jest socjologiem, specjalizującym się w badaniach kondycji marki, ewaluacji działań reklamowych oraz projektach trackingowych.  Przez 10 lat związany był z domem mediowym Wavemaker (d. MEC), gdzie w ostatnim czasie zarządzał zespołem badań marketingowych. W tej roli odpowiadał za realizację projektów dla kluczowych klientów agencji, a także czuwał nad rozwojem narzędzi i nowych produktów badawczych.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas