Reklama2022-07-21
0

Marcin Krakowiak na czele działu sprzedaży w Adtraction

Marcin KrakowiakMarcin Krakowiak

Do Adtraction dołączył Marcin Krakowiak, który będzie odpowiedzialny za wdrożenie nowej strategii sprzedażowej w firmie na polskim rynku. Objął stanowisko head of sales. Do firmy dołączyły także Marta Garbacz, Agata Kąkol i Iga Rybak.

Marcin Krakowiak poprzednio związany z takimi firmami jak Awin Global, Dawanda, czy Agora, jako nowy head of sales, będzie odpowiedzialny m.in za identyfikację i realizację celów sprzedażowych oraz prowadzenie kampanii partnerskich kluczowych reklamodawców Adtraction na polskim rynku.

Nowe osoby w Adtraction

Oprócz Marcina Krakowiaka, na przełomie czerwca i lipca do polskiego oddziału Adtraction dołączyły Marta Garbacz (wcześniej przez 4 lata Affiliate Relations Manager w Webe Partners), Agata Kąkol I Iga Rybak.

Adtraction to szwedzka sieć marketingu partnerskiego, która prowadzi kampanie marketingowe z obszaru e-commerce i finansów w modelach efektywnościowych. Adtraction współpracuje m.in. z takimi markami jak Pandora, Netia, Viaplay, Vivus czy Twisto.

Autor:jd

Więcej informacji:Marcin Krakowiak, Adtraction

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas