Reklama2017-04-11
13

Marcin Maj po 15 latach odchodzi z OS3 Group, zastąpi go David Meister

Marcin MajMarcin Maj

Marcin Maj rezygnuje z funkcji CEO i członka zarządu agencji OS3 i całej OS3 Group, z którą związany był przez 15 lat. Dołączy do zespołu agencji H2O Creative, która wycofuje się z OS3 Group, ponownie stając się niezależnym podmiotem.

Maj złożył rezygnację z obu stanowisk z początkiem kwietnia br. Swoje obowiązki będzie pełnił do końca bieżącego miesiąca. Maj przestanie być również udziałowcem w OS3 Group - miał 12 proc. jej udziałów (większościowym udziałowcem firmy jest fundusz inwestycyjny WSI Capital).

- 15 lat to szmat czasu. Przez ten okres zmieniłem się nie tylko ja, ale i sama agencja. OS3 jest teraz w najlepszym możliwym momencie, momencie do którego dążyłem odkąd zostałem prezesem. To agencja o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, z silnym zapleczem kreatywnym i kompetencyjnym. Czuję, że spełniłem swoją misję i jestem pewien, że agencja dalej będzie doskonale sobie radzić, bez względu na moją obecność. Podjęta przeze mnie decyzja jest w pełni przemyślana i dojrzewała we mnie już od jakiegoś czasu. Wiem, że dla mnie przyszedł moment, by zmierzyć się z kolejnymi, ciekawymi wyzwaniami - tłumaczy swoją decyzję Marcin Maj w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Z dniem odejścia Marcina Maja funkcję CEO agencji obejmie David Meister, który ma blisko 20-letnie doświadczenie zawodowe. Wcześniej pracował m.in. w agencjach DDB Warszawa (obecnie DDB&tribal), Ogilvy&Mather i Leo Burnett.

W 2010 przeszedł do firmy Perła Browary Lubelskie, z którą był związany przez 5 lat. Do jego głównych zadań należało stworzenie oraz wdrożenie strategii ekspansji rynkowej flagowej marki spółki - piwa Perła.

Po formalnym zakończeniu pracy w OS3, Marcin Maj dołączy do zespołu agencji shopper marketingowej H2O Creative - ma zostać jej udziałowcem (drugim będzie Michał Tomaszuk, CEO tej firmy). H2O Creative w połowie ub.r. została kupiona przez OS3 Group.

Obecnie trwa proces wycofywania agencji H2O Creative ze struktur OS3 Group.  - To była obopólna decyzja - grupy oraz agencji. H2O Creative to gracz o silnie rozwiniętych kompetencjach, szczególnie w zakresie brand building oraz shopper marketingu. Jej pojawienie się w grupie miało jeden cel - wesprzeć pozostałe podmioty w tych obszarach. Udało się wspólnie z OS3 zrealizować kilka ważnych projektów - podsumowuje Marcin Maj. - Fakt, że H2O Creative formalnie wychodzi z grupy, nie oznacza wcale, że nie będzie między agencjami współpracy. Wręcz przeciwnie. Zakładamy, że w niedalekiej przyszłości będzie ona kontynuowana na zasadach partnerstwa - zapowiada.

Autor:bg

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas