Marketing Hackers to nowa agencja strategii digital otworzona przez Marcina Michalskiego, byłego członka zarządu Cube Group. Wśród kluczowych pracowników firmy znalazły się m.in. Martyna Lińska, która we wrześniu odeszła z Havas Media oraz Ewa Bender i Kinga Strzelecka.
Od ubiegłego roku Marcin Michalski prowadzi agencję Digital Hunters, specjalizującą się w rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Wcześniej był członkiem zarządu agencji performance marketingu Cube Group.
Marketing Hackers zatrudnia Lińską, Bender, Strzelecką, Liska
Marketing Hackers poza strategią specjalizuje się marketingu w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem reklam na Facebooku i Instagramie (Meta Ads). Agencja projektuje również całe kampanie oparte na landing page oraz marketing automation. Zajmuje się także koordynacją i koncepcją dużych omnichannelowych kampanii, które mogą być realizowane poprzez zasoby klienta (graficy, copywriterzy).
– Po zakończeniu współpracy z Cube Group postawiłem na pełną niezależność. Zostałem konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki Marketing Hacker. Tych pojedynczych projektów było jednak coraz więcej, stąd też decyzja, żeby zatrudnić pierwszych pracowników. Od początku chciałam współpracować z T-shaped marketerami, czyli specjalistami o szerokich kompetencjach w wielu obszarach digital, ale zarazem z jedną wybijającą się umiejętnością. Postawiłem na takie osoby, co pozwoliło mi nie tylko utrzymać najwyższą jakość działań, które prowadziłem jako niezależny konsultant, ale także podjąć decyzję o dalszym rozwoju – mówi Marcin Michalski.
W zespole Marketing Hackers ważną rolę odgrywa Martyna Lińska. Ostatnie dziesięć lat była szefową zespołu w Havas Media, który zajmował się realizacją projektów performanceowych dla głównych klientów firmy. We wrześniu Lińska odeszła z firmy i dołączyła do zespołu Michalskiego.
W Marketing Hackers pracę rozpoczęli również Ewa Bender i Kinga Strzelecka oraz Maciej Lisek.
Agencja strategicznie obsługuje już m.in. salony optyczne Muscat, sklep odzieżowy Naoko Store, salon online z biżuterią Perlove.pl, sklep K.Hebda, a także Forum Media (m.in. właściciel czasopisma Charaktery), GreenPort Kołobrzeg (właściciel kompleksu apartamentów inwestycyjnych) czy biuro sprzedaży apartamentów inwestycyjnych Apartcapital. Wcześniej Michalski sam lub z zespołem Marketing Hackers pracował także dla marek takich jak: Bauer Media, Benefit Systems, GLOV, Mediarun, Collibre.