Biznes 2020-04-09
13

Marcin Rosati wiceprezesem i dyrektorem zarządzającym InPost

Marcin Rosati Marcin Rosati

Marcin Rosati objął stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora zarządzającego firmy InPost. Nowy wiceprezes wesprze spółkę w sprawnej realizacji strategii opartej na technologicznym rozwoju i silnym wsparciu kluczowych obszarów organizacji.

Marcin Rosati do listopada ubiegłego roku był prezesem zarządu Media Saturn Holding Polska. Z handlem i rynkiem elektroniki użytkowej związany jest od 1997 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w firmach Philips Polska - gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek pierwszej cyfrowej telewizji satelitarnej Wizja TV, a także w Samsung Polska (dyrektor sprzedaży i marketingu). Wcześniej pracował w bankowości, w tym w Banku Handlowym SA oraz HSBC Investment Bank w Londynie.

- Ostatnie lata to dla InPost czas intensywnego i dynamicznego wzrostu, zarówno pod względem biznesowym, jak i organizacyjnym. Misją firmy jest uzyskanie pozycji niekwestionowanego lidera logistycznego w Polsce i ciągłego wyznaczanie trendów w branży. Dla osiągnięcia zamierzonych celów potrzebne są nie tylko wyjątkowe pomysły, ale przede wszystkim świetni ludzie i fachowcy. Stawiamy na najlepszych, dlatego z satysfakcją informujemy, że Marcin Rosati dołącza do naszego zespołu. Jestem przekonany, że doświadczenie i kompetencje Marcina pomogą nam w realizacji wszystkich biznesowych planów - mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3 proc., a przez Kuriera InPost o 45,5 proc.

Jesienią ub.r. InPost miał w całej Polsce 6 tys. Paczkomatów, wobec 4,3 tys. rok wcześniej. W 2018 r. spółka zanotowała wzrost przychodów o 40 proc. i 20,6 mln zł zysku netto.

Autor: jd

Więcej informacji: Marcin Rosati, InPost

KOMENTARZE (13) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas