Badania 2023-01-13
2

Marek Kempka dołączył do IQS

Skład dyrektorski firmy badawczej  IQS zasilił Marek Kempka, zajmując stanowisko head of customer experience and innovation.

Kempka odpowiada za rozwój w obszarze customer experience, w tym sprzedaż i development powstałej w IQS platformy Real Voice TM, służącej do zbierania, analizy oraz wizualizacji opinii i satysfakcji klientów (CX).

- W ostatnich latach pracowałem z wieloma międzynarodowymi korporacjami wykorzystując w projektach nowe technologie, algorytmy i sztuczną inteligencję. Jednak obszar CX jest mi szczególnie bliski. Obecnie, samo mierzenie satysfakcji klienta, nie jest już wystarczające. Nowe narzędzia CX muszą łączyć wszystkie doświadczenia klientów i dostarczać kompleksowych rozwiązań na skalę, o której dekadę temu mogliśmy tylko pomarzyć - powiedział Marek Kempka.

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w badaniach rynku, marketingu, zarządzaniu kategorią, analityce programów lojalnościowych czy shopper insights. Pracował po stronie takich globalnych klientów jak Unilever czy Geant. W MEMBR zajmował stanowisko Research Directora, a w Nielsen, jako customer & shopper insights director, odpowiadał globalnie za wdrażanie nowych technologii do badań shopperowych oraz współpracę z kluczowymi klientami w regionie Europy.

Ostatnie dwa lata swojej kariery poświęcił pracy w technologicznym startupie z Singapuru, działającym w obszarze category managementu. Specjalizuje się w kierowaniu inicjatywami strategicznymi ukierunkowanymi na wzrost biznesu, transformację cyfrową i zorientowanie na klienta.

Autor: bg

Więcej informacji: Marek Kempka, IQS

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas