Reklama2020-04-02
0

Marek Kmiecik z własną agencją marketingową Sense

Marek Kmiecik, ostatnio odpowiedzialny za marketing w firmie obuwniczej CCC założył własną agencję marketingową Sense - wynika z naszych informacji.

Firma Kmiecika ma specjalizować się w strategii marketingowej, pozycjonowani marki i komunikacji.

Marek Kmiecik ostatnio, przez pięć lat pracował w firmie obuwniczej CCC. Dołączył do niej wiosną 2015 roku obejmując stanowisko dyrektora marketingu. Po ponad dwóch latach na stanowisku tym zastąpiła go Zofia Korecka-Rejczak, a on wówczas został doradcą zarządu spółki ds strategii i komunikacji marketingowej.

W Grupie CCC Kmiecik odpowiadał za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej - zarówno na rynku polskim, jak i za granicą (firma prowadzi działalność m.in. w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii, Łotwie, Turcji, Rosji i na Ukrainie).

Poprzednio Marek Kmiecik przez niecały rok pracował jako wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie wędliniarskiej Tarczyński, z której odszedł jesienią 2014 roku. Wcześniej przez pięć lat był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu Hoop Polska, przez dwa lata global marketing managerem w Grupie Kofola (do której należy Hoop Polska) oraz przez 11 lat pracował w firmie Mieszko, pełniąc funkcje od marketing managera do dyrektora marketingu.

Nową szefową marketingu CCC została Katarzyna Krawczyk.

Autor:bg

Więcej informacji:Marek Kmiecik, Sense, CCC, Hoop, Tarczyński

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas