Prasa 2011-06-09
2

Marek Stankiewicz dyrektorem w Polskapresse

Grupa Polskapresse utworzyła nowe stanowisko w strukturze Pionu Internet. Od czerwca br. dyrektorem ds. strategii rozwoju produktu internetowego jest Marek Stankiewicz.

Stankiewicz będzie odpowiadać za analizę produktów reklamowych Grupy, opiniowanie i rekomendowanie projektów internetowych Polskapresse, a także koordynację wewnętrznego programu szkoleniowego "Akademia Internetu Polskapresse". Podlega on bezpośrednio zarządowi Grupy Polskapresse.

Marek Stankiewicz na rynku reklamowym działa od niemal 10 lat, a przez ponad cztery ostatnie związany był z Grupą Onet.pl, gdzie pracował w dziale projektów strategicznych jako startegic project manager. Jest też autorem bloga "rozmowy strategiczne" traktującego o rynku reklamowym, mediach i komunikacji.

Autor: pp

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas