Reklama2022-08-08
0

Marek Szafarz szefem marketingu platformy oyou.me

fot. oyou.mefot. oyou.me

Marek Szafarz, wieloletni dyrektor marketingu TVN objął stanowisko chief marketing officera w oyou.me, platformie agregacji i monetyzacji treści cyfrowych dystrybuowanych na wielu platformach.

Szafarz odpowiada w oyou.me za opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, wspieranie pozyskiwania treści, partnerstw strategicznych oraz tworzenie ofert reklamowych.

- Od początku mojej kariery zawodowej zajmowałem się innowacyjnymi i unikalnymi projektami.oyou.me jest jednym z nich. Pracujemy nad stworzeniem platformy mediów społecznościowych web 3.0 osadzonej w metawersie i wspieranej przez sztuczną inteligencję. Sieć ze środowiskiem kryptograficznym, innowacyjnymi rozwiązaniami e-commerce i reklamowymi, które wyposażą twórców w nowe sposoby zarabiania na swoich treściach. Przed nami wspaniała wizja i wiele wyzwań - mówi Marek Szafarz.

Marek Szafarz ma ponad 26 lat doświadczenia zawodowego w branży marketingowej i mediowej.

Od września 2016 roku jest partnerem zarządzającym w agencji Medisplit. Wcześniej, przez niespełna rok, był konsultantem marketingowym w firmie ubezpieczeniowej Ergo Hestia. W latach 2000-2015 pracował w telewizji TVN, m.in. jako dyrektor marketingu. Wcześniej, przez rok, był szefem marketingu w Poczcie Polskiej.

W latach 1996-1999 pracował jako new business manager w domu mediowym OMD Poland.

Autor:bg

Więcej informacji:Marek Szafarz, oyou.me, TVN, Mediasplit

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas