Reklama 2022-09-08
1

Margaret i White 2115 w reklamie Wyborowej

fot. mat. pras. fot. mat. pras.

Pod hasłem "Wyłącz spinę, włącz tryb spotkań" ruszyła nowa kampania reklamowa marki wódki Wyborowa (Pernod Ricard). Do działań zaangażowano Margaret i White'a 2115.

Ruszyła najnowsza kampania marki Wyborowa pod hasłem "Wyłącz Spinę, włącz Tryb Spotkań".  W działania zaangażowano znanych twórców - Margaret i White’a 2115, którzy mają wnieść do kampanii naturalny vibe i spontaniczność.

W kampanii zobaczymy materiały, które w reportażowym stylu przeniosą fanów marki w świat luźnych domówek, podczas których każdy może imprezować na własny sposób. Kluczem do udanej zabawy ma być  rożnorodność. Bez oceniania, bez nadęcia i bez filtra. W reklamowych kreacjach spinę wyłączą wszyscy, bez względu na wiek, rozmiar ciuchów, zamiłowanie do tatuaży i piercingu, niepełnosprawność czy pochodzenie.

Kampania opiera się na działaniach w internecie i współpracy ambasadorskiej. Za jej koncepcję i egzekucję odpowiada VML&R, a za produkcję video Papaya Films. Działania PR prowadzi agencja Cape Morris. 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Pernod Ricard, Wyborowa, Margaret, White 2115

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas