Reklama2011-09-28
0

Marka Blend-a-med promowana na wózkach w Tesco

Na rączkach wózków zakupowych (tzw. Clip On) w sieci Tesco ruszyła kampania reklamowa marki Blend-a-med. Akcję zorganizowała firma POS Media Poland.

Akcja promocyjna zorganizowana dla Procter & Gamble ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-med.

W kampanii wykorzystano wózki zakupowe, na które wyłączność w Tesco ma POS Media Poland. Oprócz dotychczas dostępnej reklamy na froncie wózka zakupowego w kampanii wykorzystano również nowo wprowadzoną w hipermarketach reklamę na rączce wózka zakupowego – tzw. Clip On.



Kampania potrwa od 24 września do 31 października, a swym zasięgiem obejmuje hipermarkety sieci Tesco na terenie Polski.

Autor:km

Więcej informacji:Blend-a-med, Clip On, POS Media Poland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas