Reklama2013-03-13
0

POS Media Poland z wyłącznością reklamową na wózki i kasy w Tesco

Od początku kwietnia firma POS Media Poland będzie mieć wyłączność na realizację kampanii reklamowych w sfrefach kasowej i wózków zakupowych w hipermarketach Tesco. Umowę podpisano na dwa lata.

W ramach zawartej właśnie umowy POS Media Poland zyskała wyłączność na organizację kampanii reklamowych in-store na nośnikach w strefie kasowej (m.in. sensomaty - bramki antykradzieżowe, sparatory kasowe, naklejki na pasach transmisyjnych) oraz w strefie wózków zakupowych (m.in. fronty wózka, clip-ony, wiaty parkingowe) w prawie 150 największych hipermarketach Tesco w całej Polsce. Firma już wcześniej, od 2011 roku, obsługiwała na wyłączność działania reklamowe na wózkach zakupowych w Tesco.

Na podobnych zasadach POS Media Poland współpracuje z siecią Real.

Autor:tw

Więcej informacji:POS Media Poland, Tesco

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas