Internet2023-03-17
1

Marka Lush tnie wydatki na reklamę w Google

Producent kosmetyków, firma Lush zapowiedział zmniejszenie inwestycji reklamowych w Google o jedną trzecią. Marka chce wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznych” przestrzeniach cyfrowych.

Lush planuje przekierować budżety do mniejszych firm technologicznych i rozwiązań typu open source, aby móc wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznie zdrowych” przestrzeniach cyfrowych.

Jak poinformował Tobias Kruse, kierownik ds. strategii rozwoju i komunikacji w Lush Global Digital Limited marka "opuściła" Instagrama, Facebooka i TikToka, wszystkie media należące do Meta już w 2021 roku, a było to poprzedzone długim procesem. Powiedział, że firma nie chce, aby jej klienci pozostawali z nią w kontakcie za pośrednictwem platform, które mogą być szkodliwe dla nich i dla ich zdrowia.

Bez social mediów i bez Google Ads

Kruse podkreślił, że decyzja o opuszczeniu social mediów jest podtrzymywana, a teraz dodatkowo marka obetnie budżety reklamowe na Google Ads. Zmiana te wejdzie w życie od 1 lipca br.

Lush nadal jest aktywny na YouTube, LinkedIn i Twitterze. Nowa strategia Lusha została ogłoszona przez Jacka Constantine'a, dyrektora ds. cyfrowych, który dokonuje przeglądu dużych wydatków na technologię.

Dzięki własnym badaniom firma Lush odkryła, że ​​tylko 52 proc. konsumentów uważa Google i Amazon za wiarygodne źródła informacji etycznych. Badanie wykazało, że kolejne 57 proc. badanych uważa, że ​​duże marki i korporacje dominują w technologii i kulturze online. Ponad połowa (55 proc.) chce, aby wielkie technologie miały mniejszą kontrolę online.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/pierwszy-stacjonarny-sklep-lush-w-polsce-otwarty-cena-gdzie-oferta ##

Jaka będzie przyszłość Lush?

Wszystko, co jest teraz projektowane, budowane i wypuszczane przez Lush, będzie wykorzystywać technologię open source.

Technologie te muszą zostać udostępnione na licencji zatwierdzonej przez OSI i zwrócić społecznościom otwartym swoje badania i kod na licencji zatwierdzonej przez OSI. Firma zapowiedziała, że ​​będzie również aktywnie zaangażowana w Web3 , ponieważ dostrzegła „niekończące się możliwości” w tej przestrzeni.

Lush testuje też metaverse  - w tym miesiącu marka uruchomiła przestrzeń w DecentraLand – zdecentralizowanej autonomicznej organizacji (DAO), którą zarządzają jej użytkownicy.

Nowa polityka reklamowa zostanie wdrożona we wszystkich 48 krajach, w których działa Lush.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas