Reklama2023-04-28
0

Marka NicNac's z agencją Hand Made

Agencja Hand Made wygrała przetarg na organizację najnowszej kampanii aktywacyjnej marki orzeszków w skorupce NicNac's (Lorenz). Agencja przeprowadzi działania na platformach społecznościowych. Kampania opiera się na wspólnym projekcie marek NicNac's i Crunchips.

Zakres współpracy obejmuje organizację aktywacji konsumenckiej, która potrwa od września do października 2023 roku.

Agencja przeprowadzi działania na platformach społecznościowych. Kampania opiera się na wspólnym projekcie marek NicNac’s i Crunchips.

W zakres działań agencji wchodzi kompleksowa obsługa aktywacji konsumenckiej - plan działań, kosztorys, przygotowanie materiałów graficznych, egzekucja, podsumowania.

- Nadrzędnym celem postawionym agencjom w przetargu było zaproponowanie konceptu, który zbuduje znajomość naszej nowości  NicNac`s o smaku Crunchips Chakalaka i wypromuje cross-brandową akcję konsumencką pod hasłem “Impreza taka, że Chakalaka”. Poszukiwaliśmy unikalnego pomysłu na aktywację, który zainteresuje grupę docelową naszych marek i przyciągnie konsumentów generacji Z, wpisze się w klimat dwóch imprezowych marek NicNac’s i Crunchips. Idea kreatywna agencji Hand Made w całości odpowiedziała na założenia z briefu. Kompleksowo przygotowana oferta zawierająca mechanizm aktywacji, ciekawy pakiet nagród, szereg dodatkowych narzędzi dostosowanych do zainteresowań naszej grupy docelowej i świetna linia kreatywna przesądziły o wyborze agencji Hand Made - mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu.

Autor:jd

Więcej informacji:Lorenz, Hand Made, NicNac’s, Crunchips

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas