Reklama2019-12-16
1

Marka piwa zachęca do picia wody

Kampania Guinness Clear w przewrotnym spocie zachęca do picia napoju złożonego w "100 proc. z H2O".

Kampania Guinness Clear kierowana jest do kibiców popularnego w Wielkiej Brytanii rugby. Producent piwa chce przekonać fanów do odpowiedzialnego spożywania alkoholu, w czym pomaga picie wody. W humorystycznym spocie marka przekonuje o dobrodziejstwie spożywania napoju "w 100 proc. z H2O". "Czasem mniej znaczy więcej", głosi hasło spotu.

Reklama była emitowana w bloku reklamowym jednego z najważniejszych turniejów rugby w sezonie - Pucharu Sześciu Narodów. Ponadto kampania obejmowała branded content na stadionach, sampling w czasie rozgrywek i aktywności w social mediach.

Za kreację kampanii odpowiada agencja AMV BBDO, spot wyreżyserował Tom Kuntz (stworzył też m.in. reklamy Old Spice). Produkcją zajęło się studio MJZ, postprodukcją The Mill.

Autor:jd

Więcej informacji:Guinness Clear, Guinness

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas