Internet2008-05-27
0

Marketerzy będą zwiększać wydatki na reklamę online

Marketerzy zamierzają coraz większą część budżetów reklamowychprzeznaczać na reklamę w internecie, co odbędzie się kosztem prasy.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Eloqua wynika, że 55procent marketerów spodziewa się w ciągu trzech najbliższych latspadku wydatków na reklamę w prasie - informuje serwis MarketingCharts.

Tymczasem odwrotnie sytuacja będzie wyglądać w przypadku reklamyonline: 90 procent badanych zamierza nadal zwiększać nakłady nareklamę w sieci, a 15 procent stwierdziło, że wzrost ten będzie"radykalny".

Co więcej, 78 procent marketerów planuje zwiększenie wydatków naspołeczne media, 74 procent na direct e-mail, a 65 procent namobilne wiadomości tekstowe.

W sumie 40 procent badanych marketerów stwierdziło, że ichbudżety na internetową reklamę zwiększyły się radykalnie wporównaniu z okresem sprzed trzech lat.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:reklama online

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas